FREDAG

Hemma från jobbet och hemma från Östenssons. Har haft en bra och kort dag :) Har redan hunnit med att göra pastasallad a la Sanna tills imorn. Den blev kanongod. Här hittar du Sannas pastasallad, jag gjorde den med kyckling till också. Så den ska jag och Samuel smaska på imorn när vi är i Kumla hela dagen.

Ikväll ska vi testa att laga något nytt. Eller nytt och nytt, vi har hittat ett enkelt recept som vi ska testa. Det blir kyckling i ugn (Jaa Amanda, man kan laga kyckling i ugn, HAHA!) med vitlök och parmesan bl a. Till det ska vi ha tagliatelle och sallad. Jag tror det kommer bli riktigt smarrigt. Här hittar ni receptet på vitlökskycklingen!

Min kväll kommer bli riktigt lugn, liksom hela min helg. Så blir På Spåret ikväll och mys med familjen.






Kommentarer
Postat av: amanda

men hanna vaa du tvungen att läcka ut det! Blev så pinsamt ;) hehe

puss på de <3

2011-02-04 @ 19:03:49
URL: http://amandastengraff.blogg.se/
Postat av: emilia

vi åt också kyckling och taglietelle :) men med basilikasås :) nomnom! :)

2011-02-04 @ 19:38:21
URL: http://emojlia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0