11 Februari

Just nu finns det två saker som jag mer än gärna skulle vilja bli av med. Det första är min extremt irriterande hosta, som iofs har blivit något bättre idag, men som fortfarande inte vill försvinna. Känner mig lite piggare idag, men ändå inte helt frisk. Det andra som jag mer än gärna vill bli av med är den här förbannade snön. När man hade börjat längta efter våren och sett fram emot vårkläderna så kommer snön som en bitchslap i ansiktet och sen står man där med snö till knäna igen. Men idag ska jag trotsa både min hosta och vädret. Jag ska åka in till Motala en snabbis och kolla efter något till Samuel i födelsedagspresent. Hoppas jag hittar något.

Vi kan ju höras när jag kommer hem!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0