TODAY AND TOMORROW

Tänkte berätta lite om vad jag har gjort idag och vad som händer på min nyårsafton :)

Började med att åka in till Motala och hämtade upp Emilia. Åkte till ÖB och Maxi och handlade en massa saker och mat till nyårsafton imorn. Gick ett bra tag inne på Maxi och handlade mat och annat för över 1400 kr. Svårt att handla mat till 15 personer, det gör man inte varje dag. Så det var svårt att beräkna hur mycket man skulle köpa av allt. Det skulle också visa sig att vi inte var så bra på att beräkna. När vi började laga maten och fixa iordning allt, så slutade det med att vi hade mat till säkert 30 pers. Så imorn får ni vara riktigt hungriga när ni kommer folket ;) Iaf så fixade vi iordning all mat, dukade och gjorde allt annat smått och gott som behövs till en nyårsmiddag. Åkte hem vid halv 7 och åkte då till Pappa och åt mat.

Då så, vad händer imorn då?! Blir en lugn förmiddag, ska nog sova länge iofs så man orkar med hela kvällen. Sedan blir det väl dusch och sånt där man måste göra innan party. Kommer väl göra iordning frisyren hemma, men sminkar till mig och tar på mig rätt kläder på stället vi ska vara. Karin och jag åker in till Motala vid 4 imorn, möter upp Emilia och fixar det sista innan alla andra kommer vid 7tiden. Då blir det middag, party lite lekar och nyårsfirande med såklart ;)

(Kommer inte skriva vart vi ska vara, så det inte dyker upp en massa oinbjudet folk..)



Det var det. Jag hoppas det blir en kanonrolig kväll!! :D


Nu ska jag kolla på JVM hockey innan jag går och lägger mig.






Våran fina dukning tills imorn :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0