GOLD

God morgon på er!

Tog en rätt så lång sovmorgon idag. Det var väldigt skönt. Nu känner jag mig utvilad och det kommer nog blir en riktigt bra nyårsafton :) Sitter just nu och kollar på I Eric Saades fotspår på tv3play. Jag tycker att Eric gör väldigt bra musik och visst ser människan bra ut, men HALLÅ! Tjejerna på turnén är ju galna! Dom skriker, gråter och typ dör vid hans sida... Sitter och tycker det är så pinsamt, haha! Men hade jag varit i 14-15 års åldern hade jag kanske också dött lite ;)

Nu lämnar vi Eric... Dags att ta en dusch och måla naglarna en gång till. Jag får se om jag hinner lägga ut bilder på kvällens make up. Men hoppas inte på för mycket, eftersom jag ska göra iordning mig på stället vi ska vara. Kommer nog glömma bort det. Men kör på svart långklänning, guldiga skor, guldiga smycken, guld-glittriga naglarguldig make up med glitter, guld och lösögonfransar! TAGGAD!

Vi hörs när vi hörs!





Med blixt


I solljus



Bilder på mina naglar får ni iaf :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0