FREDAG

Varit nere på stan med Pappa och Samuel precis. Hämtade ut min kurslitteratur som jag beställt och sen sprang vi in på systemet bland annat.

Mitt hem är verkligen i ett kaos just nu... det ligger böcker överallt, har inte packat upp mina kläder och det jag hade med mig till Karlstad och sen står det en massa kassar med det jag köpte i onsdags. Kommer visa bilder på det jag köpte i Karlstad imorn någon gång. Hittade bland annat min nyårsklänning :) Den kommer jag däremot inte visa för er.



Satte mig precis i soffan och försöker ignorera hur mitt hem ser ut. Tur att det är en gammal goding på tv:n, Djungel-George! Supertöntig, men härlig film som jag såg tillsammans med Karin ett antal gånger när vi var mindre. Så den ska jag fördriva tiden med. Ikväll ska jag bort till Amanda med tjejerna. Det blir mat, mys och lite dricka :)

Ha en bra fredag! :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0