SÖNDAGSMYS

Idag har jag fått en massa gjort. Pappa har hjälpt mig att flytta gardinstången så att gardinerna hamnat på rätt plats, satt upp min taklampa över mitt bord och en massa annat med :) Skulle egentligen ha dammsugit med, men får ta det imorgon. Det blir ju storstädning på onsdag, så kanske väntar tills dess. Så smutsigt är det faktist inte. Nu ska jag diska och göra iordning mig lite. Ikväll blir det söndagsmys hemma hos Mamma. Samuel, Mamma och jag ska äta lite mat och hyra någon film :)

Nästa vecka blir det jobb måndag, tisdag och torsdag. Onsdag blir en fixardag med städning, handla till fredag och tvättning. Sedan är det inflyttningsmiddag med tjejerna hemma hos mig på fredag :D

HA EN BRA VECKA!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0