FREDAG

Den har dagen har gått i ett hela tiden. Har inte suttit ner mycket. Har bara styrt inför kvällen. Det har lagats mat, städats lite igen, duschat och sprungit omkring överallt. Men nu tror jag att allt ska vara under kontroll. Det mesta är färdigt och jag har bara min sminkning kvar. Sen såklart tända lite ljus i min fruktansvärt varma lägenhet, men allt för trevligheten skull ;)

Så nu ska jag sminka mig, sen dyker mina tjejer upp klockan 7. Åhh, vad kul det ska bli. Vi ska käka lite tacos och äta jordgubbar och grejer. Får se om det blir att gå ner på stan här i Vadstena sen eller om det blir Harrys i Motala. Det lutar åt det sistnämna. Men en kanonbra kväll ska vi ha iaf :D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0