LÖRDAG

Då var det lördag igen.. Jag tycker alltid att lördagar är lite jobbigare än fredagar. När det är fredag så känner man att helgen precis har börjat och att man har två sovmornar kvar i helgen. Men så fort man vaknar på lördagen så känns det som att helgen börjar ta slut. Det skiljer ju inte mer än ett par timmar, men ändå känns det som att måndagen är mycket närmare. Aja, ska försöka hitta på något roligt den här lördagen.

Har precis ätit frukost med äggmackor och nu ska jag ta på mig lite kläder. Jag ska ut och gå en sväng. Jag är lite sugen på att sola, men jag vet inte. Jag tror jag knallar ner mot stan, sen får vi se vart mina ben styr mig. In i solariet eller inte?! Det får vi se.

Eftermiddagen bjuder på ett härligt barnkalas med en massa 7åringar och kvällen vet jag inte än. Jag är sugen på att bara gå ner till Källarn eller nåt ikväll, men verkar inte som att det är någon som kan. Vi får se om jag hittar någon som vill följa med. Säg till isf!








Kommentarer
Postat av: elinmahrs

förstår precis hur du menar!! nu verkar de som jag har hur mkt tid som helst...

2011-04-09 @ 11:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0