SÖNDAG

Hej på er godingar! Förlåt att jag inte har bloggat idag, men har inte haft någon större lust. Det har varit så fint väder idag, så jag har legat ute i solstolen, lyssnat på musik och faktist sovit en stund. Det var så skönt och avkopplande! Efter det gick jag in och kollade på handboll på tv:n.

Blir ingen mer uppdatering ikväll heller, tråkigt, men sant. Nu ska jag hoppa in i duschen, sen kolla på ett par avsnitt av Hellcats, efter det Gossip Girl, Mästarnas Mästare och Big Brother. Imorn kör vi igång med en ny jobbvecka. Långa dagar varje dag, men som tur är det kortvecka.

Så kanske blir lite mer bloggning nästa helg. Ha en bra vecka iaf! :)








Kommentarer
Postat av: emilia

Du har sån fin lyster på denna bild :)

2011-04-17 @ 20:29:54
URL: http://emojlia.blogg.se/
Postat av: Hanna

Tack! Jag tycker den är rätt så fin. Men som det ser ut så har jag typ inget smink på mig alls mer än mascara, så jag vet inte vart lystern kommer ifrån. Kanske lycka inombords eller nåt, haha! Eller så är man bara lite mer sommarbrun :P

2011-04-18 @ 08:58:38
URL: http://hbyhannah.blogg.se/
Postat av: Emma

Vad gör du storbloggarna på helgen egentligen?

Har gjort ett litet roligt inlägg där jag skriver vad jag tror dem har för sig på helgerna^^

Kolla in och skriv din åsikt! :D



Dessutom har jag en tävling där du kan vinna ett smycke från Josign.se! :D

2011-04-18 @ 10:33:55
URL: http://thedevilschild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0