SÖNDAG

Tack alla för den roliga kvällen igår. Skulle egentligen inte ha gjort nåt, men jag cyklade som sagt ner till Elin en sväng. Där satt vi och pratade ett par timmar innan vi gick upp till Källarn där Amanda och annat roligt folk var. Sedan kom Anna och Mickis med. Gick omkring och pratade med alla där och hade det jättetrevligt. Jag var sist kvar av alla mina kompisar, men jag hittade många andra att umgås med. Kom väl hem runt två tiden tror jag. Somnade gött i sängen då!

Vaknade för en timma sen och har sedan dess ätit frukost. Just nu sitter jag och kollar på Är du smartare än en femteklassare? Tänk vad mycket man har glömt bort alltså, haha.

Nu ska jag ta på mig lite kläder och sen åka bort till mamma. Hon flyttar tillbaka till Vadstena idag, så ska åka bort och kika lite där. Kanske hjälp till med något. Vi får höras senare!








Kommentarer
Postat av: Martina

haha de där kortet alltså..:D

2011-04-10 @ 15:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0