ONSDAG

Hej! Nu börjar det närma sig helg och jag har bara en dag kvar på jobbet. Skulle ha jobbat till halv7 imorn, men får sluta halv6 istället. Det är ju hur skönt som helst. Den där timman är lite seg att vara kvar på jobbet med bara ett barn. Men nu blir det en lite kortare arbetsdag imorn iaf :) Efter det tar jag helg.

Nu ska jag vila en liten stund framför tv:n och sen vid 4tiden så ska jag åka in till Motala för att springa en sväng på stan och sen göra slingor hos Alexandra som jobbar på Hårdesign. Tack Alex för att du ställer upp på din lediga dag! Kanske tar lite kvällsmat hos Emilia med... Vi får höras senare ikväll eller imorgon efter jobbet.





Kommentarer
Postat av: Anonym

oh skulle men vilja göra slingor :)

2011-04-20 @ 15:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0