LÖRDAG

 

Nu är jag färdig för kvällens grejer. Körde bara på en enkel lite svart-glittrig sminkning med min nya ögonskugga, iofs samma som erika hade på mig förrförra helgen, så blir egentligen inget nytt. Sen kör vi på svart outfit med, såå tråkigt, men det är det jag trivs bäst i. Kanske tar några färgglada skor, vem vet.

Aja, Elin kommer snart och hämtar mig och efter det hämtar vi Karin. Jag och Karin ska hem till Emilia och förbereda maten eftersom Emilia jobbar och Elin ska åka till Julia, men vi träffas ute sen. Jag tror att det kommer lite roligt folk till Emilia och Molle sen med, så blir partaj. Har en känsla av att det kan bli Harrys, haha!

Ha en bra lördag ni!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0