FREDAG


Nu är det äntligen fredag!
Jobbade
till klockan tre idag och det gick snabbt. Lyckades såklart pricka in den dunderskuren när jag skulle knalla hem. Tackar jobbet för att jag tog regnjacka och gummistövlar till jobbet imorse. Annars hade jag varit som en nerdränkt katt när jag kom hem. Jag stängde dörren och jag hann inte längre än in till soffan, så lyste solen och himlen var klarblå. Inte ett moln så långt ögat kunde nå! Det tog typ 2minuter. Men så kan det vara! 

När jag kom hem åkte pappa, jag och samuel och handlade. Var en sväng på systemet och på Östenssons. När jag kom hem därifrån så satte jag igång och lagade mat. Det blev Västerbottenpaj och kräftor, sen gjorde jag Panacotta till efterrätt. Jag börjar bli så hungrig, så ska stänga igen datorn och äta lite mat. Senare blir det Så ska det låta och en myskväll! 



 


 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0