FREDAG

Hejsan Svejsan, då var det Fredag igen. Jag ska inte sitta och tjata om hur fort veckorna går, men dom gör ju faktist det. Ville bara konstatera det, om det är någon som mot förmodan har missat det, haha. Iaf, har jobbat hela veckan på Vitsippan och har haft det riktigt bra. Skulle ha jobbat till halv1 idag, men fick åka och hämta Alice vid halv12 eftersom hennes mormor hade blivit sjuk. Undrar om man får ta Vård av Anhörig en timma där, ska ta reda på det. Efter det åkte vi hem och åt lite mat. Vid 1tiden åkte Alice och jag ner på stan där vi satte i fjädrar i den stora björken på torget (andra gången för min del idag), fikade på Gamla Kondis, lekte i lekparken (även det andra gången för min del idag) och gick en sväng på stan. Mysigt hade vi!

Nu sitter jag här hemma och gör väl inte så mycket. Men det är fredag och det gillar vi!!



Sötare unge får man leta efter!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0