FARFAR OCH JAG

Lördagmorgon, skönt att slippa skriva söndagmorgon. Det känns faktist som söndag, men det är ju bara lördag. Sååå skönt att ha mycket kvar av helgen. Sen har jag inte den där lördagsångesten som jag brukar ha, eftersom man är ledig på måndag med. Två sovmornar kvar!

Har precis målat på ägg och ätit en riktig äggfrukost. Under påsken äter man ju en hel del ägg, iaf jag. Det är nog bland det bästa med påsken! Och sen att man får äta godis typ hela tiden, men försöker att inte gå och småäta. Nu måste jag snart börja göra mig iordning. Om tjugo minuter ska vi åka in till Motala. Vi ska gå en sväng på stan, systemet måste besökas, hem till Farmor en sväng och hälsa på Farfars grav. Det är det vi ska hinna med. Ska försöka hinna med att äta ett litet påskbord här hemma sen med, men det får vi se om vi hinner. Jag ska ju bort ikväll :) Hörs senare!!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0