tonight

Har haft en riktigt lugn och skön fredagkväll. Har ätit riktigt god mat. Provade ett av recepten som jag skrev ut på jobbet i somras och det var väldigt gott. Sen har vi firat pappa också. Han fick lite presenter av oss och vi åt god mat. Efter det har vi kollat på Idol och Doobidoo och nu sitter vi i soffan och kollar på sporten. Jag ska snart gå och lägga mig och läsa lite i min bok. Sen ska jag sova. Upp halv6 imorn för jobb 07.00-16.30 på Hillersro, som jag aldrig har varit på, men det ordnar sig. Tycker synd om den jag ska jobba med som får en vilsen att jobba med, hehe. Men vi hörs nån gång imorn med!












Kommentarer
Postat av: allie

:)

2010-09-11 @ 11:06:57
URL: http://alexandrastil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0