TA DET HÄR MED EN NYPA SALT

Känner att jag helt är inne i valet nu. Sitter och kollar på en massa valprogram och känner mig mer och mer säker på vad jag ska rösta på. Som den storbloggare jag är (HAHA!!) vill jag skriva som alla mina storbloggarvänner att jag inte på något sätt vill försöka övertala mina läsare om hur dom ska rösta. MEN FÖR HELVETE, rösta RÖD-GRÖNT! Hoppsan, det gick ju inte så bra det där, haha. Det bara slank ur mig, men om ni inte röstar RÖD-GRÖNT kan ni lägga av att läsa min blogg. Nej vars, det behöver ni inte göra, men ni kan ju iaf tänka över erat val! Nu ska jag inte sitta här och pladdra... Bara ni röstar, röstar ni inte så kan ni faan i mig inte sitta och klaga sen...


Klicka på den här länken om ni vill läsa om de 5 punkter som jag tycker är viktigast i valet och läs även vad de RÖD-GRÖNA har för förslag kring det.
http://apps.facebook.com/rodgron/fem_punkter?uid=576727424&list_id=1278






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0