SPEEDWAY

Försöker blogga nu innan jag börjar göra iordning mig. Har börjat blogga innan jag börjar med en massa saker, för jag har lärt mig att det alltid blir så stressigt annars.

Har åkt omkring i bilen ett tag i eftermiddag, hämtat både Alice och Samuel. Efter det åkte vi och handlade lite och sedan åkte vi hem och åt lite sent mellanmål, eller tidig kvällsmat hur man nu vill se på det. Så nu är man mätt och glad, eller jag önskar man var glad. Vädret är iofs bättre och det verkar bli en bra kväll utan regn, men nu har min mage ballat ur istället. Jag blir så trött på den, jag ska skaffa mig en ny så fort jag bara kan. Någon som vet om dom säljer några på blocket eller tradera?? haha.


Nu måste jag börja göra iordning mig. Platta håret, sminka mig och ta på mig kläder. Allt det där som är så roligt med att vara tjej! :/ Får se om vi tar bilen in till motala, eller om pappa eller lollo kommer och hämtar Samuel och mig. Såå underbart det ska bli att gå på speedway. För er som inte har så stor koll, så kör Piraterna kvartsfinal mot västervik. Hoppas på en kanonmatch med en piratvinst!! :) Hörs efter matchen.






Kommentarer
Postat av: Markailin

This site rocks :-) Very nice! Greetings from Spain.

2011-02-28 @ 09:25:32
URL: http://markailin.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0