ONSDAG

Då var den här jobbdagen slut med. Härligt. Sitter just nu och kollar på Biggest Loser. Kollade på det svenska Biggest Loser som hade premiär i måndags och det var verkligen inte lika bra som det amerikanska. Kändes riktigt fånigt att höra dom gnälla på svenska och sen var inte tränarna lika hårda. Dom daltade ju nästan med dom, riktigt tråkigt tycker jag. Dom ska ju skrika åt dom och vara elaka, det är roligast tv så. Jag ska nog inte kolla mer på det, var löjligt program.

Idag är det många bra program på tv:n. Vid 8 är det Idol igen, vid 9 är det säsongspremiär för Efterlyst och sen klockan 10 börjar Kungarna av Tylösand. Det måste man ju kolla på för att se hur Jocke Berg representerar Vadstena, haha. Det ska bli intressant. Ska ge programmet en chans, men tror inte att jag kommer följa det.

Ikväll blir det inte tidigt läggning. Eller jag är iofs väldigt trött, men jag ska stanna uppe länge ikväll. Har sovmorgon imorn, så det är underbart. Börjar jobba 16.15 imorn och har lite att styra med innan. Jag ska hämta papper hos mammastarby och sen ska jag till Vitsippan igen och prata med Anki. Pratade med Karin Fornander idag som jag skrev att jag skulle prata med igår. Det ska nog ordna sig med vikariebanken inom barnomsorgen, himla kul tycker jag. Bara lite att ordna med först. 

Nu ska jag fortsätta kolla på tv och pyssla med lite annat. Vi hörs!!





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0