Music and Sports

Jag är alldeles för trött för att skriva, sen vet jag inte vad jag ska skriva om heller. Kollade på Idol förut och det var väl helt okej. Måste säga att det var rätt så många bra med i dagens avsnitt, hoppas på flera. Tycker inte att det är så kul när man bara visar alla dåliga, så det var ju bra att dom visade många bra. Samtidigt hade jag datorn på och följde speedwayen. Gött med vinst, så viktigt! Ser fram emot matchen på tisdag :) Var längesen jag var på speedway nu, längtar! Har kikat lite på fotbollen med, men det var knappast spännande. Bra med en storvinst iaf, tycker vi har ett rätt så intressant landslag nu. Måste säga att vi har nog det snyggaste landslaget med, hurra för det! hehe. Nu ska jag sova. Jobbar imorn, 7-16. Natti!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0