Let me think about it!

Nu ska jag ta på mig lite kläder, borsta tänderna, ta på mig lite mascara och sen åka iväg en sväng. Ska först ner till banken och hämta lite papper åt pappa. Vet inte alls vad det var för nåt, men jag kan tänka mig att det handlar om bilen. Efter det ska jag åka till Mjölby och hämta Samuel när han slutat skolan. Han vill följa med på speedwayen ikväll, så jag är tvungen att hämta honom. Jag får se om jag hoppar in på stan i Mjölby en sväng. Jag borde nog hålla mig borta från affärer, för ska åka och shoppa i helgen. Så borde väl hålla i pengarna, hehe. Vi får se hur jag gör...

Vi hörs när jag kommer hem igen!!






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0