It's made by me!

Nu har den här tisdagen gått och jag har precis kommit över gränsen då jag inte är trött längre. Var så nära på att somna förut, men det var tur att Amanda kom och hälsade på mig en kortis, så jag vakna till. Men det resulterade i att jag inte är trött nu. Så det blir nog svårt att somna. Har kollat på Biggest Loser, Idol och lite Speedway på tv ikväll. Annars har jag inte gjort så mycket. Målat naglarna och emma har flätat mitt hår. Så har min kväll sett ut, inget konstigt med den. Fick lite nya H&M- och Halenskataloger med posten idag, så ska bläddra lite i dom innan jag lägger mig. Får se om det blir jobb imorn, annars blir det simhallen och bakning ;)

Puss&Gonatt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0