Handboll

Hemma från handbollen. Det var en himla bra träning idag. Grabbarna har mycket spring i benen och det är härligt att se. Skulle bara önska lite mer ordning och reda ibland med positioner och sånt både i anfallet och försvaret, men det kommer nog. Börjar längta efter seriepremiären, men får vänta tills 10 oktober. Efter våran träning stannade jag och kollade på flickor 96:s träning. Dom är som vanligt riktigt duktiga, det är så kul att kolla på dom. Vissa har förmågan att gå riktigt långt och hoppas dom satsar stenhårt på det! Jag hann inte ta några bilder på våran träning, men tog ett par på tjejernas träning istället. Lägger in två stycken här, sen finns dom andra på facebook. 

Har jag precis kollat på Idol och nu kollar jag på Svenska New York fruar. Älskar alla såna där program om fruar, deras liv skulle passa mig som handen i handsken, haha! Snart ska jag duscha och sen bara slöa fram tills jag ska lägga mig. Får se om det blir jobb imorn, det märks. Vi hörs imorn!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0