FREDAG

Det är FREDAG och man borde vara glad för att det är helg och man får vara ledig! Och när man är glad så borde man tycka att det är kul att skriva av sig lite. Men jag är sååå trött, har varit helt slut hela dagen. Jobbat hela dagen och det har varit riktigt jobbigt. Men som tur jobbar man med bra personer och då går tiden snabbare! Känns verkligen att det är fredag. Så ikväll ska jag bara slappa, är så extremt sugen på att bara vara hemma och ta det lugnt. Så det är precis vad jag ska göra.

Pappa har kommit hem från Nyköping och precis lagt lite kött i marinad och här ska det grillas!! När det är så bra väder som det har varit idag (börjar se lite mörkare ut på himlen) så måste man ta vara på det. Så blir grillad fläskytterfilé, tärnad potatis, sallad och lite andra smaskigheter!! :) Sen är det Idol och Doobidoo på tv:n så det kan ju knappast bli bättre!

Jag får se om jag bloggar mer idag, det märks. Säger gonatt senare sen iaf :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0