Every step counts

Så, nu har jag varit ute och gått, duschat, ätit och gjort mig iordning. Blev inte mycket med den här dagen, men så blir det när man bara går och väntar på att man ska börja jobba. Men nu är jag färdig och ska snart ta cykeln ner till jobbet. Jag börjar kvart över 4 och slutar kvart över 9, så blir ett lagom pass. Vi hörs efter det!!



Fick ett sånt där ryck igår kväll och sminkade mig och tog en massa bilder. Det är dom som ni har sett nu i några inlägg och fler kommer :)




Kommentarer
Postat av: sanna

vad heter programet du fixar dina bilder i? vill med ha det :)

2010-09-09 @ 15:50:25
URL: http://ssannnaaa.blogg.se/
Postat av: hannah

Jag har Photoscape. Jätteenkelt att ladda hem på internet. Men på just den bilden har jag bara lagt till stjärnan, det andra är från min kamera. Brukar använda picasa med för lättare ändringar :)

2010-09-09 @ 23:54:48
URL: http://hbyhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0