5 September

Har en ny, kall och snorig dag framöver. Inatt har jag sovit riktigt dåligt, så vaknade upp och var himla trött. Börjar verkligen kännas att det är höst nu, det är så kallt inne i huset så man vet inte vart man ska ta vägen. Just nu sitter jag under min filt i soffan och funderar på hur jag ska ta mig härifrån, hehe. Vill inte slita mig från värmen och ut i kylan. Sen att jag är dunderförkyld gör det ju inte roligare. Men jag ska ju jobba, så det är bara att bita i det sura och knalla iväg. Men inte riktigt än. Jag ska borsta tänderna och lite annat innan, sen åker jag till jobbet vid 7. Jobbar till 17 idag, sen får jag lite ledigt. Längtar tills klockan blir 5 :) Vi hörs!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0