3 September

Nu har den här fredagen gått med. Blev ingen fotboll för min del, kände inte riktigt för det så stannade hemma istället. Har varit och handlat en sväng, sen har vi lagat mat, kollat på en dokumentär om Gisslandramat på en skola i Beslan i Ryssland som ägde rum för sex år sedan idag. Usch, vad jobbigt att sånt händer. Det är så himla onödigt, jag kan inte fatta att man kan få för sig att ta en skola med massa barn och vuxna som gisslan och låta det gå så långt att många dör. Av 1100 personer som var inne i skolan, dog ca 330st, varav 180st var barn. Snacka om att man inte kan ha något vett i huvudet och absolut inget hjärta!


Nu lämnar vi det. Nu ska jag kolla färdigt på fotbollen på tv:n (har pausat matchen lite), sen vet jag inte vad jag ska göra. Ska väl glo lite tv och ladda inför imorn. Vi kör på en hel helg med jobb, känns okej. Så blir rätt så tidig läggning ikväll. Vi hörs nångång imorn, vet inte när.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0