29 September

Blev inget jobb idag heller, börjar bli lite tråkigt. Men imorgon får jag vara lite idrottslärare, det kommer bli skitkul :)  Så, vad ska man hitta på idag??  Jag vet inte alls vad jag ska göra. Det finns absolut inget att göra. Jag ska städa och tvätta lite iaf. Sen ska jag ner till banken med kuvertet som jag hämtade igår. Jag kommer bli så uttråkad idag så det inte är sant. Finns det någon som har en idé om vad jag kan hitta på, skriv gärna.


Nu måste jag hitta på nåt innan jag spyr på't!





Kommentarer
Postat av: Jiven

Helga och Elias är hemma om du vill ha sällskap....

2010-09-29 @ 12:05:26
Postat av: elinmahrs

vart ska du va idrottslärare??

2010-09-29 @ 13:09:14
URL: http://elinmahrs.blogg.se/
Postat av: emelie

skulle inte du plugga till lärare? varför hoppade du av?

2010-09-29 @ 18:00:02
Postat av: hannah

elin: På Katarinaskolan. Till två femmor :P

emelie: Jo, jag gjorde det ett tag. Men hoppade av för att jag inte gillade att plugga i Linköping. Men funderar på att läsa vidare någon annanstans :) Jag trivs med lärarjobbet!

2010-09-29 @ 21:48:18
URL: http://hbyhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0