20 September

Jaha, såhär dagen efter har jag inga känslor om valet. Jag tycker bara att det är trist att det gick som det gick :( men så är det, det kallas demokrati. Undrar varför ingen som röstat på sverigedemokraterna kan vara ärlig och säga det och varför?! men dom skäms väl över att dom är sverigedemokrater, vilket är konstigt för dom borde ju ha samma värderingar och åsikter. Aja, skitsamma. Nu lämnar vi valet. Jag är trött på det nu!


Nu har jag precis ätit en god äggfrukost och sitter och kollar på Top Model. Om en stund ska jag ge mig ut och gå en sväng. Hoppas jag hittar mina hörlurar bara. Ikväll har vi handbollsträning igen. Hörs sen!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0