18 September

Har precis kommit hem från simhallen. Jag hann inte skriva nåt innan jag åkte, för ville komma iväg så fort som möjligt. Vi badade, lekte, åkte rutschkana, bastade och jag simmade lite med. Snacka om att rutschkanan är liten. Jag la mig ner i den och skulle åka på mage ner, det var precis så att mina höfter fick plats. Tänk om jag hade fastnat där i och brandkåren hade fått komma och såga loss mig, haha! Vilken syn :P Men det gick bra, så det var lugnt.

Nu ska jag blåsa håret, iofs kanske det inte behövs. Jag ska till Kungsvalla, eller Blåsvalla som vi kallar det, och kolla på fotboll om en stund. Så då får man en gratis föning av håret. Kanske ska låta det va och sen göra iordning det när jag kommer hem. Blir nog så. Men ska iaf sminka mig och ta på mig kläder snart. Vi hörs när jag kommer hem från fotbollen, kanske vid 3tiden.






Kommentarer
Postat av: Victoringa

Beautiful site!

2012-02-02 @ 09:00:25
URL: http://victoringa.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0