15 September

Onsdag nu då och det är rätt så fint väder ute faktist. Har precis varit ute och gått en sväng. Blev inte så lång runda idag, för vid ett ska jag cykla iväg till simhallen och simma lite. Var så himla längesen jag simmade och det ska bli så skönt. Hoppas bara att det funkar att gå in med mitt simhallenkort från våren. Annars får jag väl försöka övertala dom om att släppa in mig ändå ;) Eftersom det var så längesen jag simmade har jag glömt bort hur mycket jag brukade simma, men det ordnar väl upp sig när jag hoppar i poolen. Ska försöka simma så långt jag kan. Men jag måste vara från simhallen vid halv3 tiden. Då måste jag hem och äta och göra iordning mig. Vid 5 kommer Helga och Mattias och hämtar mig. Då åker vi till Åtvidaberg för att kolla Åtvid-Djurgården! Men vi hörs innan jag åker.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0