14 September

Nu är det tisdag och inte vilken tisdag som helst. Det är speedwaytisdag! Åhh, vad jag har längtat efter att få gå på speedway igen. Hoppas bara att det inte blir skitväder, så det ställs in. Men jag har suttit och kollat runt lite på alla olika vädersidor och det ser ut som att det inte ska regna ikväll, men det kan ju ändras. Det ska vara rätt så dåligt väder på förmiddagen och eftermiddagen, men det ska klarna upp vid 5tiden typ. Hoppas det blir så.


Men innan det är dags för speedway har jag lite annat jag ska göra. Vid två ska jag knalla bort till emmas jobb och hämta bilen. Efter det ska jag hämta Alice på dagis och sen åker vi och hämtar Samuel i Mjölby. Så det ska jag hinna med innan matchen börjar. Får inte glömma att ta ut pengar med!

Men nu måste jag måla naglarna och duscha. Vi hörs senare!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0