13 September

En ny vecka har tagit sin början och har en del inplanerat. Har inte fått nåt jobb ännu, men det brukar dyka upp såhär i början på veckan. Jag har varit ute och gått en sväng idag när jag vaknade, men jag hann inte gå så långt utan jag hoppade in på Vitsippan istället och pratade med Anki. Nu väntar jag bara på ett par papper, sen så får jag börja jobba som vikarie inom barnomsorgen också :) kul det ska bli. Efter jag varit där tog jag bilen från Emmas jobb och nu är jag hemma igen. Just nu sitter jag och kollar på Sjukhuset och ska snart ta på mig nåt vettigt. Ska hämta Colinskolan vid 1, så måste skynda mig lite. När jag kommer hem vet jag inte vad jag ska göra, vi får se :) Vi hörs senare sen!


Veckans planer:
Måndag
   - Handbollsträning.
Tisdag     - Hämta Alice, speedway på kvällen.
Onsdag    - ??, åka på fotboll i Åtvidaberg, Åtvid-Djurgården.
Torsdag  - Jobb??, handbollsträning.
Fredag    - jobb??, after work någon?
Lördag    - Fira Elin!
Söndag   - ??? bakis?  ;)






Kommentarer
Postat av: amanda

Hallå skrutt!

Jag som tänkte fråga om någon ville gå på after work med mig på fredag! Så han du före mig ;)

Jag är sugen på det, så slipper jag laga mat på kvällen också ;) puss

2010-09-13 @ 13:20:13
URL: http://amandastengraff.blogg.se/
Postat av: hannah

Yes, jag är lite sugen. Men det är invigning av "nya" Harrys på kvällen, tror emilia och dom skulle dit, så kanske blir det. Men om det inte blir det eller om jag inte får jobba, så kan vi dra till valven. Men vi kan ju prata mer om det i veckan :) Tänkt på någon present till elin??

2010-09-13 @ 15:57:36
URL: http://hbyhannah.blogg.se/
Postat av: emilia

jag tycker ni båda följer med ut på fredag:) så kan vi käka nått tillsammans här:)

2010-09-13 @ 18:29:04
Postat av: sanna

jag tycker med att ni alla följer med ut på fredag!! ;D

2010-09-14 @ 11:46:31
URL: http://ssannnaaa.blogg.se/
Postat av: emilia

yes, tycker jag med. bra, ses på fredag!:)

2010-09-14 @ 17:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0