10 September

Bäst att passa på att skriva lite nu när jag sitter ner en stund. Jag har varit i farten hela dagen än så länge. När jag vaknade vid halv11 åt jag lite frukost och sen tog jag en promenad i regnet. Postade brev och hälsade på mamma på hennes jobb med. Sen gick jag hem och såklart slutade det regna då. När jag kom hem hjälpte jag Emma att städa av huset och sen gjorde jag om lite i mitt rum med. Var så himla trött på att alltid ha så mycket saker på byrån, så jag bestämde mig för att hänga upp det på väggen istället. Så satte upp sidenband med häftstift och hängde glasögon, örhängen och armband på det. Vart himla bra faktist och nu så är det betydligt mycket färre saker på byrån. Blir lite lättare att städa då. Så efter det städade jag av rummet med hjälp av superdammaren Alice, haha. Hon är så duktig på att städa och hon tycker det är väldigt roligt. När vi var färdiga satte vi oss och pysslade med lite födelsedagskort åt Karin och Pappa

Nu har jag precis ätit lite lunch och ska snart hoppa in i duschen. Ikväll blir det att fira pappa lite med middag och sånt. Är en bra tv-kväll ikväll, så blir soffläge ikväll. Jobbar ju imorn, så blir inte så sent.
Vi hörs senare!



 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0