YESTERDAY

Tänkte skriva lite om igår. Amanda och jag åkte in till Emilia först och gjorde iordning oss helt hemma hos henne och Molle. Efter det gick vi till Zigge där alla andra var. Hade det väldigt trevligt, men kände mig aldrig riktigt pepp. Vi drack lite, pratade massa och spelade kortspel. Frida kom dit med, vilket var jättekul :) Vi var väl kvar där till halv12 eller nåt sånt. Sen gick vi till Emilia igen för att hämta lite grejer. Jag beställde en taxi in till stan, men amanda och jag ångrade oss, så vi ringde Adde istället, så fick han komma och hämta oss. Stackars Frida fick hitta någon annan att gå ut med. Förlåt Frida! Men varken amanda eller jag kände oss laddade för att gå ut, så vi köpte lite mat på sibylla, sen åkte vi hem. Så det blev ingen utgång. Det känns faktist ganska så skönt att vi åkte hem, för idag är man pigg och glad! Vaknade en timma tidigare eftersom man tydligen skulle ställa om klockan inatt, vilket jag missat helt, haha. Men vaken är jag iaf!


Ett par bilder från igår. Alla finns inom kort på facebook.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0