Jaha, då ska jag verkligen inte åka tåg mer!!

Har haft en riktigt mysig kväll med Amanda. Vi var först nere på Valven och åt lite mat och tog en cider. Det serverades Kycklinggryta och ris. Jättegott var det faktist :) När vi hade ätit åkte vi förbi Konsum och handlade onyttigheter. Sedan cyklade vi hem till Amanda i skogen och kollade på Idol. När det var slut cyklade jag hem i mörkret. Det var den mörlaste cykelturen jag varit med om i hela mitt liv. Hade jag inte haft mitt cykellyse hade jag fortfarande legat kvar i diket! haha... Jag var hemma vid 10tiden ungefär. Sedan dess har jag kollat på röstningenIdol och suttit här en stund. Jag ska snart gå och lägga mig. Sitter väl här ett tag till, sedan ska jag sova. Imorn blir det Linköping och SHOPPING med Emilia! :)

 



Kommentarer
Postat av: emilia

kycklinggryta var lite otippat va?:P

2010-10-01 @ 23:31:41
Postat av: hannah

Aa, men det var riktigt gott, sen chips till det med ;)

2010-10-01 @ 23:41:55
URL: http://hbyhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0