SÖNDAG

Jaa, jag är lite efter. Har missat det där med tidsinställda inlägg. Men satan vad bra. Då kan jag hålla er uppdaterade trots att jag inte är hemma. Kanon det där :)

Jaha, vad har jag gjort idag då?? Jag har varit i sporthallen, sen har jag varit i sporthallen och till sist var jag i sporthallen. Jaa, som sagt jag har varit i sporthallen idag. Vi hade handbollsmatch idag och vi vann den med 20-8. Det var en rätt så tråkig match, där vi hade det mesta spelövertaget. Hade ledning hela matchen och utökade den hela tiden. Det var en lätt vinst. Men en vinst är alltid en vinst. Efter det kollade jag på P94 när dom hade träningsmatch med/mot mantorp och till sist kollade jag på b-lagets match som blev en spännande match. Dom vann till slut med två bollar tror jag och dom skulle kanske ha vunnit med lite mer. Motståndet var väl inte det bästa, men vhfs målvakter hade inte någon bra dag och då är det svårt att dra ifrån. Aja, hemma nu iaf.

När jag kom hem såg jag att dom hade köpt nytt matbord och lite annat. Det var jättefint :) Så vi åt lite god lax till kvällsmat och har kollat på Gossip Girl och Ensam Mamma Söker. Nu blir det en film och sen sova.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0