PARTY

Så, nu är jag nästan färdig. Har plattat håret, sminkat mig lite och tagit på mig kläder. Jag har fortfarande inte bestämt mig vad jag ska ha på mig. Det blir ingen färgchock iaf, men någon färgklick ska jag ha. Jag bestämmer mig när jag kommer in till Emilia och får höra vad dom andra tycker. Ska kolla vad dom har på sig med, sen bestämmer jag mig. Har varit riktigt svårt med kläder den här gången, det brukar inte jag ha, men tills ikväll har det varit hopplöst. Det slutar med att jag tar på mig nåt svart bara för att jag ska trivas med mig själv. Det är väl ändå det viktigaste! 

Nu sitter jag och väntar på att jag ska bli upphämtad av Karin. Då ska vi hämta Elin och sen åka in till Emilia i Motala. Där tar vi oss ett par cider och fortsätter göra iordning oss. Sen tar vi nog en taxi till Hugo där Martina bjuder på middag för att fira henne. Det blir fördrinkar, huvudrätt, jordgubbschesecake till efterrätt och sen ett par glas vin till det. Vid 9tiden kommer dom andra som är bjudna till bara festen, inte middagen. Då blir det party hela kvällen. Det kommer nog bli en kanonkväll!  När jag kommer hem inatt så har dom stängt av elen i hela vadstena, så får hoppas att jag hittar till sängen, haha! Vi hörs en snabbis imorn innan vi åker till Linköping för handbollsmatch.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0