ONSDAG

Hemma från en kanondag på Gullvivan. Hade sån förskräcklig motvind på vägen dit, så när jag kom fram var jag så varm och helt slutkörd. Men det var bara att torka svetten och sen sätta igång och torka snoriga barn istället. Mycket snor och hosta idag, så det skulle inte förvåna mig om jag själv blir liggandes inom en snar framtid. Men jag biter ihop, jag ska inte bli sjuk!! Jobbade med Elin idag och det gick bra. Blev inte så många timmar, men ett par stycken.

Nu sitter jag här hemma och funderar på vad jag är sugen på att äta till kvällsmat. Har pratat om pannkakor hela dagen, så det är jag sugen på. Det värsta är att då måste jag åka och handla. Det får nog bli det imorn istället. Så får se vad jag ska äta ikväll. Mycket bra på tv:n ikväll med. Paradise Hotel, Biggest Loser, True Blood, Grey's Anatomy och Kungarna av Tylösand visas. Vi hörs senare!



Kommentarer
Postat av: elinmahrs

jag tyckte de va riktigt kul att jobba ihop, får vi göra fler gånger :)

2010-10-20 @ 21:05:13
URL: http://elinmahrs.blogg.se/
Postat av: Olaimarita

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

2011-10-24 @ 15:24:19
URL: http://olaimarita.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0