MÅNDAG

Äntligen hemma. Blev ett riktigt långt ledarmöte ikväll, men det var roligt. Jag har egentligen inte tid att skriva massa nu ikväll, men jag knapar ihop nåt innan jag ska lägga mig. Jag har som sagt hunnit med en handbollsträning, ett ledarmöte och hunnit köpa biljetter till Lhc-DIF imorn i Cloetta center. Fick ett erbjudande på mailen precis om att köpa biljetter för 100kr styck, så jag slog till direkt. Så nu ska Samuel och jag gå på hockey imorn kväll :)

Jag har inte ens hunnit med att äta ikväll, så det ska jag göra, sen ska jag ta fram lite kläder tills imorn och greja med lite annat. Sen ska jag sova! Vi hörs imorn innan jag börjar jobba!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0