LOVELY

Hemma från Starby nu. Hade det jättetrevligt med mamma spa igår. Vi började med ett glas bubbel och lite frukt i spat, sen fick jag massage och mamma gick och solade. Efter det fikade vi lite och satt och pratade med en jobbarkompis till mamma. Sen gick vi och bubblade och bastade lite och avslutade med en solning. Det var så skönt och jättemysigt!! Vi duschade och gjorde iordning oss och sen gick vi till restaurangen. Det bjöds på fyra-rätters, inte trerätters som jag skrev, utan 4! Först fick vi pilgrimsmusslor med lite tillbehör, sedan fick vi oxfile till huvudrätt, osttallrik efter det och sen fick vi någon äppelgrej med glass och vaniljflarn till efterrätt. Ni ska få bilder på maten i nästa inlägg. När vi ätit färdigt satte vi oss i baren och bara snackade och tog lite mer att dricka. Mattias kom dit med en stund. Vi hade beställt sourcreme chips av honom och det tog han med sig, trodde vi aldrig, haha! Vi gick väl och la oss vid 11 tiden tror jag. Kollade lite tv och käkade chirre innan vi somnade. Idag åt vi riktigt god hotellfrukost med omelett och grejer. Underbart! Sen åkte jag hem och mamma började jobba.

Tack Mamma för allt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0