FREDAG

Hemma från jobbet. Dom hade dubbelbokat idag, så vi var väldigt många på jobbet. Jag började på Regnbågsgruppen, gick sen till Saltkråkan och till sist var jag på Bullerbyn. Hann med tre av fyra avdelningar på 5 timmar, hehe. Men det var kul att få lära känna många barn. Nu tror jag att jag kan nästan alla namn i hela huset. Det är inte så dåligt, det är ju en hel del, haha. Jag trivs väldigt bra på Gullvivan, men saknar fortfarande skolan.

Nu har jag precis ätit lite lunch och sitter just nu och kollar på Sjukhuset. Har bokat alla biljetter till handbolls-vm till laget nu med. Vi kom upp i 56 stycken biljetter. Det är inte dåligt på ett lag, många anhöriga som ska med. Det ser jag fram emot, men det är lång tid kvar. Det är ju inte förens den 20 januari.

Nu ska jag klippa ner mina naglar och måla till dom lite, sen ska jag vila en stund. Ikväll blir det jobb igen, hörs innan det!! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0