BARN, ÄLSKAR BARA BARN

Hemma från jobbet och det gick faktist riktigt bra idag. Tänk vad lyckligt lottad man är som får jobba med så många olika barn hela tiden. Att gå från mellanstadiet till 2åringar på dagis till 7åringar i skolan. Det är så givande att se barn i så många olika åldrar. Det är också roligt att jag får ha olika roller nästan varje dag. Ena dagen ska jag leka hela tiden och torka bajs, andra dagen får jag skälla på barn och nästan tejpa fast dom på stolarna och den tredje dagen får jag ta bort sexualkunskapsböckerna ur händerna på tonårspojkarna, haha! Det är riktigt roligt!!

Nu ska jag dammsuga lite här hemma, sen vet jag inte vad jag ska göra. Funderar på att cykla iväg till simhallen och sola och simma lite. Vi får se hur det blir med det. Det märks.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0