ALICE HAGENBRANDT

Alice: "Har förlorat glädjen till musiken"

Alice Hagenbrant hoppar av Idol och Minnah Karlsson som var den senaste deltagaren att lämna tävlingen gör comeback. Alice Hagenbrant har beslutat att hoppa av Idol. Detta innebär att Minnah Karlsson, som var den senaste att lämna tävlingen, kommer tillbaka.

 Varför har du valt att lämna Idol?
- Jag känner inte samma glädje när jag står på scen nu som jag gjorde tidigare. Kopplingen mellan lycka och musik är inte där längre och jag behöver ta avstånd och landa i mig själv, säger Alice.
Hur länge har du känt så här?
- I två veckor har jag funderat på det men det var först nu som jag tog beslutet att lämna Idol.
Vad tänker du göra nu?
- Ladda om och ta nya tag. Jag vill ta det lugnt, umgås med min familj och skriva musik.




Det är riktigt tråkigt tycker jag :( När Alice sjöng på sin audition är mitt största Idol-Hallelujah-Moment! och kommer nog vara det riktigt länge. Synd att hon bestämt att lämna, men vi får nog höra mer av henne snart!!


Ni får här ett klipp med Alice, hittade inte det andra där hon sjunger Samson.
Men det här är bra det med.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tråkigt att Alice hoppade av. :(

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-22 @ 18:33:31
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gillade hennes audition. Men när det väl kom till kritan så sög hon som fan! Hon har en röst som passar till att sjunga country. Så hon totalförstödre paramore låten. Och har en snobbig attityd. Är glad att slippa henne.

2010-10-23 @ 00:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0