30 Oktober

Nu sitter jag i soffan och försöker fundera ut vad jag ska ha på mig ikväll. Det är ju jättesvårt. Ska nog ha klänningen som jag handlade igår och sen svarta skor till det, kör barbent till det med. Men sen har jag hållt på fram och tillbaka med peruken, men jag får ingen ordning på den. Eftersom det är låtsashår så går det varken att kamma det eller dela på det. Så den är så himla ful, vet inte om jag vill ha den på huvudet ikväll. Om man vill ta av sig den under kvällen, så kommer man ju så för jävlig ut i håret under. Så det är ett stort dilemma det där. Köpte bruna linser med, men jag tror inte att jag orkar ha dom. Har inga problem att få i dom, men sen så sitter dom inte riktigt rätt och är inte rätt storlek, så jag känner dom hela tiden. Då blir det att man går och irriterar sig på dom hela tiden och blinkar och håller på. Så dom får nog stanna hemma. Har iaf tagit en bild då jag lyckades ha både linserna i ögonen och peruken på huvudet, så ni kan väl kanske få se den senare hur jag skulle ha sett ut ikväll om jag orkade ha det på mig. Bilden här nere har jag bara linserna i.  

Nu ska jag snart ta mig nåt att äta, sen ska jag duscha och göra sånt där nödvändigt som tjejer måste göra. Efter det blir det att börja göra iordning sig. Jag gillar att ha god tid på mig :) Hörs sen!



 

Kommentarer
Postat av: Sanna

jättefin i bruna ögon!! men det stör som fan om de sitter fel! ses ikväll iafl :D

2010-10-30 @ 13:40:02
URL: http://ssannnaaa.blogg.se/
Postat av: hannah

Tack :) mm, det blir väldigt fint faktist :) Men som sagt, dom irriterar för mycket.

2010-10-30 @ 15:38:14
URL: http://hbyhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0