3 Oktober

Då var sport-söndagen här.

Vaknade vid 10tiden idag och nu har jag precis plattat håret och käkat frukost. Jag måste snart börja sminka mig, ta på mig kläder och borsta tänderna. Bara en dryg halvtimma kvar tills vi ska åka ner till Kungsvalla. Samuel ska spela med dom som är ett år äldre, så jag ska följa med till Ödeshög och kolla på fotboll i eftermiddag. Dom möter dom som ligger två i serien så det kommer bli en riktigt tuff match, men det är alltid kul att kolla ändå. Matchen är väl slut vid halv4 tiden eller nåt sånt. Så kommer väl hem kvart över 4 typ. Kanske blir hockey i Motala vid 5, men jag vet inte. Amanda visste inte om det fanns plats i hennes bil, så det kanske inte blir någon, men det märks. Ingen annan som ska in till Motala och kolla hockey vid 5??

Vi får se hur det blir. Vi hörs senare ikväll!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0