29 Oktober

Så var det Fredag igen och veckan hade tagit slut.

Japp, Fredag igen och veckorna går så otroligt fort. Är det någon som tycker att veckorna får sakta? För enligt mig springer dom bara förbi. Det är helt otroligt alltså. Innan man ens hinner blinka har det blivit helg. Visst, det är väldigt skönt, men bara för att veckorna går fort betyder ju inte det att tiden saktar ner på helgerna, utan dom går ju precis lika fort. Tänk om mån-fre skulle gå jättefort och sen helgen jättelångsamt. Det hade ju varit kanon.

Har iaf sovit riktigt bra inatt. Vaknade först vid 8 och tänkte att jag hade försovit mig, men märkte ganska så snabbt att jag var ju faktist ledig idag. Så jag somnade om och vaknade vid 10 istället. Då tog jag en dusch och har precis ätit lite frukost. Nu ska jag snart börja göra mig iordning. Vid 12 ska jag hämta upp Emilia (Amanda kanske också skulle följa med) och sen åka in till Motala. Jag måste verkligen hitta nånting att ha på mig tills imorn. Så det är Prio 1. Jag ska handla mina underbara skor som jag längtat efter om dom har kommit in, handla lite andra småprylar och sen ska jag till systemet med. Blir en snabbis inne i Motala idag. Måste vara hemma till halv3 eftersom jag ska till starby med Mamma och gå på spa och sova där inatt. Men vi hörs när jag kommer hem från Motala.




OLD PIC!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0