28 Oktober

Jag mår inte bra asså. Hade jag inte varit vikarie så hade jag lätt sjukskrivit mig, för jag ska egentligen inte vara på jobbet idag. Men är man vikarie, så är man ju där för att någon annan är sjuk eller ledig, så då är det ju bara att knalla dit och vara glad. Jag är så förkyld så jag vet inte vad, ont i huvudet, tror jag har feber och sen mår jag illa, riktigt illa. Hoppas bara det inte är någon maginfluensa på väg. Jag får knapra piller idag och försöka ta mig igenom den här dagen. Imorn är jag ledig. Skulle åkt in till Motala för att handla nåt att ha på mig på lördag, men som det känns nu så vill jag bara vara hemma och inte göra nåt. Ska ha spahelg med mamma starby imorn med, det vill jag ju verkligen inte missa.

Nee, nu är det väl dags för mig att ta på mig lite kläder och sen drajva iväg. Jobbar till 5 idag :/ känns inte alls kul när man inte mår bra. Men vi hörs efter det!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0