1 Oktober



Blev inget jobb idag, så tog lite sovmorgon. Nu har jag precis kokat ägg och ska snart sätta mig ner och äta frukost. Blir nog Top Model framför det, sen ska jag städa. Jag hann inte städa i förrgår som jag skrev att jag skulle göra, så det måste jag verkligen göra idag. Jag ska plocka upp alla mina kläder som ligger huller om buller på mitt golv. Det är så att jag får hoppa mellan alla kläder för att ens ta mig fram till sängen, haha. Sen ska jag dammsuga lite och fixa lite. Vid ett ska jag möta upp Amanda utanför simhallen och där ska vi sola och simma lite.

Jag skriver mer när jag kommer hem därifrån. Ikväll kör vi på afterwork valven :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0