YESTERDAY

Nu ska jag äntligen göra dagens första blogginlägg. Klockan hann bara bli halv 4 innan det hände, haha! Men sov kvar hos Emilia och åkte inte hem därifrån förens vid 1 tiden. Det snöade så in i helskotta så jag väntade in i det sista med att köra hem till vadstena. Men nu är jag hemma iaf :)

Hade det så himla roligt igår. Jag bestämde mig för att gå all in igår och det var inget jag ångrade alls. Maten var grym, paketspelet var skitskoj, drickan var god och harrys var kanon! Det var nog det roligaste jag haft på länge. Vi skrattade typ hela kvällen, iaf hela tiden under paketspelet. Jag fick med mig ett guldigt nagellack och en ring. Jag var jättenöjd! När klockan var 12 åkte vi till Harrys och dansade massa! Det var sååå kul och musiken var så bra. Det spelades nog inte en enda dålig låt, alla var verkligen jättebra. Så vi dansade, dansade och dansade!! Tiden gick fort och innan vi visste ordet var satt Emilia och jag i en taxi hem till henne och somnade som stockar!


Vilken kväll! Tack tjejer, det behövde jag! ♥



Alla bilder finns på facebook :)













Kommentarer
Postat av: Martina

Tack själv! Det gör vi om snart ;)

2010-11-29 @ 20:10:52
URL: http://martiiiini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0